ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ღ ایــلــیــا،پــســر بــهــار ღ

تاخیر نوشت!

1392/9/10 21:45
836 بازدید
اشتراک گذاری

به نامت آرام جانم!

سلام زندگی مرجان!

سلام عشق مرجان!

سلام نفس مرجان!

فکر نکن تو این مدت که ننوشتم از اینجا غافل بودم،نه زندگی،همش دلم اینجا بود!

اما خب....انقد مشغله داشتم که به آپ کردن اینجا نمیرسید!

عشق ِکوچولوی من دیگه شدی یه وروجک شیرین زبون!

انقده بامزه و خوردنی حرف میزنی که حد نداره!

میمرم برات جوجه!

تمام زندگیمه و تو!

عـــــاشقتم!عاشق!

خیلی مجال نوشتن ندارم!

فقط یکی دوتا عکس ازت میذارم!

این یه شب از شبای محرمه:

از راست به چپ:

آقا آراد(نوه ی عمه م) 

آقا ایلیا 

آقا کسرا(نوه ی عموی من)

آقا آراد شیطون بلا که نمیذاشت یه عکس تمام رخ ازش بگیری!

 

 

کسرا گلی که کلی با خاله مرجان ِایلیا دوست شده بود وکلی باهم بازی کردن!

 

 

 

اینم عشق خاله مرجانش

 

 

 

 قربون اون صورت گردت برم!نازنین من!

 

اینم آقا امیر علی ما

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله نسترن
13 آذر 92 21:49
سلام عجیجان...شطورین؟؟!!! عجب شما آپ کردی خاله مرجان! هر وقت میومدم نت،اینجا سر میزدم...ولی خواهر ما تنبل شده بود! عکسای تو دوستات خیلی خوشمل بود ایلیا جون
سمانه مامان آرشیدا
22 آذر 92 1:58
آخی خوشگل پسرمون رو ببین. چه ناز خندیده. هزار ماشاللا بهش.