ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ღ ایــلــیــا،پــســر بــهــار ღ

من یه موش دارم!

1392/4/21 21:56
874 بازدید
اشتراک گذاری

به نامت مهربانم!

من یه موش دارم!

میدونستین؟

یه موش خوشگل و بامزه که "مرجان"نفسش میره براش!

یه موش کوچولو که الآن 8 تا دندون داره ولی وقتی که اینو عکسو گرفته دندوناش نصفه نیمه به 6 تا می رسیده!

موشی که حالا شده تمام زندگی"مرجان"!

دوس دارین موشمو ببینین؟

    موش من!

15ماهگیت مبارک عشقم!

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مریم
21 تیر 92 19:36
خاله جون ایلیا پانزده ماهه شد


اوهوم!اشتتباه شد!
مامان بردیا
23 تیر 92 1:05
چه پسر ناز و خوشگلی.خدا حفظش کنه.به ماهم سر بزنین.باتبادل لینک موافقید؟


مچکرم!
بله چرا که نه!
اهــــــــورا
25 تیر 92 8:03
آخــــــي...!

خيلي وب باحالي داري خاله مرجان...

و چه موش خوشگلي هم داري!!!

فعلا خاله مرجان


مرسی خاله جون که اومدی پیشمون!
سمان مامان آرشیدا
25 تیر 92 16:51
الهی موش موشتو بخوره......


جیگر موشمو!
موش بخوردش واقعا"!