ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ایـــــلـــــیـــــای نــــــاز خـــــالـــــه مـــــرجـــــان ، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

ღ ایــلــیــا،پــســر بــهــار ღ

♥ فـــــرشــــتــــه ی نــــجــــات ♥

1392/5/28 15:31
958 بازدید
اشتراک گذاری

به نامت آرام دلم!

وقتی رسیدی که شکسته بودم       ازهمه ی آدما خسته بودم

وقتی رسیدی که نبود امیدی           اما تو مث معجزه رسیدی

     

وقتی رسیدی که شکسته بودم        از همه ی آدما خسته بودم

بعد یه عالم اشک و بغض و فریاد        خدا "تو" رو،برای من فرستاد

    

خوب میدونم جای"تو"رو زمین نیست       خیلیه فرق"تو"،فقط همین نیست

آدمای قصه های گذشته                         به کسی مثل"تو"میگن فرشته

       

رسیدی از یه جا که آشنا بود       شبیه "تو" فقط تو قصه ها بود

"تو" از یه جای خیلی دور اومدی   قفلو شکستی،مثل نور اومدی

         

"تو" همونی که آرزوی من بود       همیشه،هرجا رو به روی من بود

شبا تو خوابم،"تو" رو دیده بودم    خیلی شبا بهت رسیده بودم

       

 

خوب میدونم جای "تو"رو زمین نیست       خیلیه فرق "تو"،فقط همین نیست

 آدمای قصه های گذشته                      به کسی مثل تومیگن فرشته

        

 

فـــرشـــتـــه ی نـــجـــات....!

تـــــو جـــــون ازم بــــــخـــــواه.....!

اونـــــــــم کـــــــــمــــــــه بـــــــــــــرات.....!

پی نوشت،مرجان نوشت:

روزی که برای اولین بار این آهنگ رو شنیدم،تو،توی دلت مامان بودی!یه موجود خیلی کوچولو،شاید قدِّ یه کنجد،کوچولو و ریزه میزه!اما خودتو نشون داده بودی، می دونستم هستی!از همون موقع دوسِت داشتم،خیلی زیاد!این آهنگو که شنیدم انگار برای "تو"خونده بودنش!انگار شاعرش از دل ِمن خبر داشته و این شعر وگفته!انقد به دلم نزدیکه،انقد حرف دلمه که حد نداره!اگر بخاطر نظم ِپست نبود حتما"یه جاهاییشو علامت میذاشتم تا بهش بیشتر توجه کنی!چقد این شعر به تو میاد!چقد مناسبته!آره پسر تو "فرشته ی نجات"منی!

عزیزکم،پسرک ناز من،گل ِمن،امیدم،بدون خاله مرجان،تا ته ته جونش تورو دوست داره و هر کاری از دستش بر بیاد برای تو انجام میده!

قول میدم!

92/05/28

دوشنبه!

ظهر گرم تابستون!

خاله مرجان!

پسندها (1)

نظرات (10)

نسرین خاله اسما
28 مرداد 92 19:54
آاااااااااااااااااااااااااای چه آهنگ دل نشینی ...
خیلی خوشم اومد ازش ....
قربون اون قیافه ی نازت برم من پسرک بهاری
راستی عزیزم رمز برات تلگرافش کرده بودم ؟؟؟ اگه نیومده دوباره تلگرافش میکنم



بله خیلی قشنگه آهنگش!
مرسی گلم!
فدا مدا!
نه عزیزم!
مرسی!
خاله نسترن
30 مرداد 92 23:51
سلام.خوبین خاله و خواهرزاده جونا؟
عجب خاله هنرمندی...دریابش ایلیا...کم پیدا میشن!


من فدای تو بااین مهربونیت!
مرسی عزیز دلم!
مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:20
اخییییییییی چه قشنگگگگگ بوددددددد
عکسا هم خیلیییییی خوشگلللللل بودددد عزیزممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسس گنده برایییی مرجان جون مهربون و ایلیا خوشگللللللللللللللللم


مرسی عزیزم!
یه بوس گنده تر،برای هم نامم وآران و باران نازم!
مهسا مامان صدرا جونی
10 شهریور 92 14:55
وای چه ناز میخندی ایلیا جونم.

مرجان چه قدر دوست دارم که اینجوری پراحساس واسه ایلیا مینویسی.
عین یه مادر... شایدم پرحس تر از یه مادر


فدای تو!!!
مهسا کاش بدونی چقد منتظر کامنتاتم!!!
مرسی که انقد احساس خوب میدی بهم!
مهسا مامان صدرا جونی
10 شهریور 92 14:56
آهنگه هم یه جور خاصی دلنشینه.


آره خیلی!
الهام جونی
10 شهریور 92 15:58
مـــــ ـــــــ ـــــن می نویسمـ


و


تـــــ ـــو


نـــــ ـمی خوانیـ !


امـــــ ــــــا


مخــاطــــ ــــبـ کهـ تــــ ــــــــ ــــــو باشــیـ…


مدیـــ ــــــــ ـــونمـ اگر ننـــ ــــویسمـ…



وبلاگ صبا رو به روز کردم



مـــــدیــــــونـــــــم اگر ننویسم!
روچشمم میام!
خاله لیلی
11 شهریور 92 12:44
گل پسری خوش به حالت با این خاله مهربونت
ایلیا بلا چه وبلاگ خوشکلی خاله جون واست درست کرده عزیزززززززززززززززززززم

بازم بت سر میزنمممم شاهزاده کوشولو


قربونت برم لیلی گلم!!!
تو لطف داری!
از خوبیای بی حد خودت قیاس میکنی که من رو هم خوب میبینی!
زود زود بیا خاله جون!
خوشحال میشیم!
سمان مامان آرشیدا
12 شهریور 92 14:25
چه عکسای خوشگلی. ماشاللا به ایلیای ناز و خوشگل و دوست داشتنی.


سلامت باشی عزیزم!
رامین
13 شهریور 92 20:32
مرجان خانم تبریک میگم به این وب بسیار زیبایتان
امیدوارم آقا ایلیا هزاران سال با خوبی و خوشی زیر سایه مادر و پدر گرامیشان زندگی کند و انشالله همیشه شاد ، سلامت و تندرست باشند
ایلیا خان شما هم قدر همچین خاله مهربان را بدان

خیلی ممنونم رامین خان!!!
سلامت باشین!
منم براتون خوشی و شادی و آرامش بی حد آرزو میکنم!
شما لطف دارین خوبی از خودتونه!

راحله
14 شهریور 92 16:29
آخیییییی چه شعر قشنگی

تازه نصفشو که خوندم فهمیدم کدوم شعره

قربون ایلیای لپ گلی خوشکل بشم من چقدرم شبیه مامانشه

خاله ی مهربونش ما شما رو با افتخار لینک کردیم

مرسی عزیز دلم!!!
جدی شبیه مامانشه؟
همه که میگن شبیه باباشه!!!
ما که خیلی وقته لینکتون کردیم!